
Vuosi
2022–
Projekti
- Viestintäkumppanuus
- Brändityö
- Sisällöntuotanto
- Graafinen suunnittelu
- Videotuotanto
Kunnossapidon viestintä = hoidettu!
Turun kaupungin kunnossapidon kanssa tehdyn monipuolisen viestintäyhteistyön tavoitteena on vahvistaa mielikuvaa kaupungin kunnossapidosta lähestyttävänä ja asiat kuntoon hoitavana tahona, joka viestii ennakoivasti.
Tausta
Turun kaupungin kunnossapito tarvitsi viestintäsuunnitelman ja ehdotukset viestintätoimenpiteistä kaupungin omien viestintä- ja markkinointipalveluiden vuosisuunnitteluun, jotta kunnossapito pystyy viestimään ennakoivasti ja ajantasaisesti.
Roolimme
Loimme kunnossapidolle viestintäsuunnitelman, vuosikellon sekä viestinnän kattokonseptin monipuolisten viestintäsisältöjen ja kampanjoiden pohjaksi. Konseptin tavoitteena on vahvistaa mielikuva kunnossapidosta lähestyttävänä tahona, joka hoitaa kadut, puistot ja kaupunkiluonnon kuntoon – ja pitää ne kunnossa.
Tulokset
Asiakasworkshopien pohjalta syntyi Hoidettu!-/Fixat!-konsepti, jota on nähty niin ulkomainospaikoilla, sosiaalisessa mediassa sekä suuren suosion saavuttaneissa Isot koneet -tapahtumissa. Konsepti kattaa myös somevideoita, infograafeja, lehdistötiedotteita, esityksiä…